Copyright 2006 Donovan Baldwin

Der er et gammelt mundheld, som du måske har hørt. “Giv en mand en fisk, og du har fodret ham for i dag. Lære en mand at fiske, og han kan brødføde sig selv for resten af sit liv.”

Min kone opdraget en meget god pointe i dag. Jeg har skrevet essays, artikler og poesi i år. Jeg skriver hvad jeg nyder at skrive og skrive om hvad jeg skal skrive om, og skrive det i mit eget unikke og personlige stil.

Galt intet med det, men når det kommer til artikler om business, marketing, internet-virksomheder, osv, jeg har savnet et hele publikum. Som min kone påpegede, har jeg altid skrevet på et bestemt niveau, og på dette niveau, jeg har altid antaget en vis viden eller erfaring i de mennesker, jeg skrev for eller til. Jeg taler ikke om intelligens. Jeg taler om viden og erfaring.

Thats hvordan jeg har savnet mit publikum! Hvis du allerede er vidende om internetmarkedsføring eller netværksmarkedsføring, kan Lad os sige, du læse min artikel, enig, uenig med det, kommentere det, og, måske endda få en indsigt eller oplysning, som du ikke allerede kender.

Men, hvad med personen med nogen erfaring eller reel viden om internet eller network marketing? Min hele artiklen, min omhyggeligt konstruerede web af ord og mesterlig drej af sætning, min betragtning af personlige erfaringer er meningsløs til denne person! De har ingen anelse, eller kun en vag forestilling om hvad jeg taler om.

Derudover har den erfarne enkelte sandsynligvis allerede en slags internet-virksomhed, som de er involveret. Hvis de tager noget væk efter at have læst min artikel, vil de anvende det på deres BUSINESS! Jeg kan få en tak. Jeg kan få en pris, men jeg får ikke deres virksomhed, fordi de allerede har en.

På den anden side, hvis min artikel er struktureret og designet til at give nyttige oplysninger til den enkelte, der endnu ikke har lært om hvordan markedet ting på internettet, og hvis jeg medtage grundlæggende, men nyttige oplysninger til det individuelle, jeg nu har en læser der ikke på ly ønsker at læse mere om hvad jeg har skrevet, men der vil følge min vejledning ved valg af en internet- eller netværk marketing forretning… sandsynligvis i min downline.

Nu, ikke alene har jeg en ny rekrut i min virksomhed, men dette er en person, der er motiveret til at følge min bly, villigt accepterer vejledning og uddannelse jeg tilbyder.

Der er mange principper, som har været omkring en lang tid i rekruttering af nye mennesker ind i network marketing, men jeg vil blot nævne tre her.

Først, kan du få folks opmærksomhed og henlede din forretningsmulighed deres interesse ved at tilbyde noget af værdi gratis.

Andet, skal du være i stand til at uddanne en ny rekrut.

For det tredje, de er mere tilbøjelige til at lykkes, hvis du kan give et system, der kan blive duplikeret, selv af de uerfarne! Nå, formoder du (eller jeg) har skrevet en serie af spændende, informativ og instruktions artikler rettet mod uerfarne personer og vi give disse artikler til dem gratis. Disse artikler udgør grundlaget for uddannelsen af disse mennesker, og når de er en del af vores downline, vi kan fortsætte deres uddannelse gennem yderligere artikler. Vi kan også begynde at give dem adgang til disse værktøjer eller programmer har vi fundet for at være af værdi i denne anden fase af deres uddannelse. Endelig kan vi give dem pakke af undervisningsmaterialer, som vi har leveret til dem, så de kan begynde at rekruttere deres downlines ved at tilbyde dette materiale gratis for at henlede opmærksomheden på deres forretning.

Lyder som om vi er på nippet til at skabe en “evig bevægelse maskine” slags. Ville det ikke være fantastisk?

Som Spock ville sige: “Fascinerende.”

Lær en mand at fiske…

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *